Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Dovhan Y$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Dovhan Y. 
Ukraine's oil and fat industry investment opportunities: development, market analysis and forecast [Електронний ресурс] / Y. Dovhan // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 2. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Dovhan Y. 
Assessment of the investment attractiveness (survey of Ukraine, Vinnytsia region, oil and fat industry [Електронний ресурс] / Y. Dovhan // Финансы, учет, банки. - 2016. - Вып. 1. - С. 235-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fub_2016_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Kaletnik H. 
Organizational basis of the development of innovative functional food products by the Ukrainian enterprises of deep walnut processing [Електронний ресурс] / H. Kaletnik, V. Lutsiak, O. Melnichuk, Yu. Dovhan, M. Malicki // Ukrainian food journal. - 2019. - Vol. 8, Issue 1. - С. 169-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UFJ_2019_8_1_16
Українські промислові підприємства, що здійснюють глибоку переробку горіха волоського, мають значний експортний потенціал. Однак відсутність методичних напрацювань для розроблення інновацій у цій сфері знижує потенціал. Використано підхід до аналізу підкомплексу, маркетинговий, функціональний і процесний підходи. Також застосовано фундаментальні інтерв'ю з експертами, проаналізовано результати лабораторних досліджень, випуску та реалізації інноваційної продукції. Розробка продукції проводилася на основі методології розгортання функцій якості. Результати дослідження демонструють те, що Україна залучається до процесу диверсифікації світового олійно-жирового ринку та створення інновацій. Підкомплекс з глибокої переробки горіха волоського створює ядро горіху волоського для кондитерської промисловості та годування тварин, олію горіхову харчову, олію технічну та макух, що може перероблятись у харчові продукти або використовуватись для годування худоби. Залишки від виробництва можуть бути ефективно перероблені на біопаливо. Крім того, плоди горіха волоського теж вважаються продуктом підкомплексу. Інші похідні продукти з горіха волоського досліджуються. У розвитку підкомплексу, а також у короткостроковій перспективі акцент робиться на кондитерське ядро та горіхову олію. З розвитком підкомплексу будуть створюватись інноваційні похідні продукти шляхом дослідження та підтримки розвитку альтернативних способів використання залишків у міру їх виникнення. Цінність результатів дослідження та виконання розробок полягає у можливості використання одержаних теоретико-методологічних висновків, рекомендацій і положень аграрними та харчовими підприємствами для вирішення завдання щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства та його продукції в умовах високої динаміки ділового середовища з урахуванням системних зв'язків виробничого підприємства в олійно-жировому підкомплексі. Висновки: запропоновано модель ланцюга створення вартості при переробці горіха волоського та технологія виробництва нових продуктів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.366 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Polishchuk I. I. 
Logistics and marketing support improvement in the export supply chain [Електронний ресурс] / I. I. Polishchuk, Yu. V. Dovhan, I. V. Korol // Інноваційна економіка. - 2021. - № 5-6. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2021_5-6_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 550.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Polishchuk I. 
Tools for marketing management of the innovation and investment activity [Електронний ресурс] / I. Polishchuk, Yu. Dovhan, O. Hromova, L. Dovhan, I. Hnydiuk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 2. - С. 228-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_2_28
Досліджено необхідність застосування інструментів маркетингового управління інноваційно-інвестиційною активністю підприємств (УІІАП) і визначено його напрями. Зазначено, що сучасні конкурентні виклики спонукають підприємства до посилення інноваційно-інвестиційної активності, яку розглядають уже не як одну з можливих поставлених цілей, а як критичної та життєво важливої для існування підприємства умови. Узагальнено теоретичні положення та понятійно-категоріальний апарат дослідження інструментів маркетингового УІІАП. Визначено, що під УІІАП розуміють процеси спрямування та регулювання відносин щодо створення та реалізації інновацій і пов'язаних із ними інвестицій, які вкладаються в об'єкти підприємницької та інших видів діяльності з метою одержання прибутку або досягнення іншого ефекту. Обгрунтовано необхідність переорієнтації традиційного УІІА як управління побудоване на засади маркетингу та всебічне застосування його інструментів. Запропоновано здійснити поділ інструментів маркетингового УІІА на 2 групи: інструменти маркетингового забезпечення управління та інструменти, які використовуються при його реалізації. До маркетингових інструментів забезпечення УІІАП віднесено маркетингові дослідження та маркетингову інформаційну систему, до маркетингових інструментів реалізації управління - маркетингові товарну, цінову, розподільчу та комунікаційну політики підприємства. Методом "функції бажаності" визначено можливі рівні застосування та вплив інструментів маркетингового управління на інноваційно-інвестиційну активністю підприємства. Обгрунтовано, що пріоритетами в УІІАП мають стати інтерпретація запитів споживачів, прямий і зворотний зв'язок інновацій і пов'язаних із ними інвестицій із можливостями, потребами та цінностями споживачів, розвиток попиту, дифузія інновацій і довгострокова орієнтація, що забезпечуються за допомогою застосування відповідних інструментів маркетингового управління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.436 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Zamkova N. 
Training of future logistics and supply chain managers: a competency approach [Електронний ресурс] / N. Zamkova, I. Polishchuk, Y. Dovhan, L. Dovhan, R. Novytskyi // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2023. - № 1. - С. 427-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2023_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Dovhan Yu. 
Resources and technologies of the enterprise marketing management [Електронний ресурс] / Yu. Dovhan // Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2021. - № 3. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2021_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.897 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського